Kedvenceim ;)

2012. április 6., péntek

4.fejezet A bál

Szijajsztok itt az új fejezet remélem tetszik és bocsyka a csúszásért.Puxy : Bíía



Elena


Otthon rögtön levettem magam az ágyba.Nem tudom merre mehetett Melissa de gondolom reggel úgy is észre veszi hogy nem otthon van.Épp menni akartam lefeküdni mikor csörömpölést hallottam.
-Ó jesszus Billy.Megijesztettél.- mondtam mikor megláttam a konyhát ügyködő Billy-t.
-Bocsi.Kész a felújítás belülről remélem megfelel de tudod hogy kiismertelek az elmúlt 60 évben.- mondta mosolyogva majd elment.Visszamentem a szobába de az ágyon egy nem várt meglepetés várt.
-Damon?Te mit keresel itt?- kérdeztem majd előttem termett.
-Sajnálom.- mondta szomorúan.
-Mégis mit?- kérdeztem de nem mondott semmit csak megcsókolt.Még mindig olyan volt mint régen lágy és szenvedélyes.Ez esett a legjobban nekem ennyi év után.Majd elvette fejét és a szemembe nézett.
-Jó éjszakát- mondta Damon majd kisuhant az ablakon.Köpnyi nyelni sem tudtam a történtek után csak levetettem magam az ágyra és mosolyogva a plafont bámultam.Majd nem sokkal később elaludtam.
Reggel arra keltem hogy valaki ébresztget.
-Jó reggelt álomszuszék.- mondta Melissa.
-Te hova tűntél tegnap?- kérdeztem dühösen.
-Nem tudom.Részeg voltam és elmentem.- mondta mosolyogva.Én fogtam magam és elmentem felöltözni.Majd mikor kész lettem elindultam a Grillbe reggelizni valamit jobban mondva valakit.Mikor beértem szerencsémre Damon egy pasassal éppen kortyolgattak egy pohárt wisky-t.Ügyet sem vetve rá mentem tovább hogy kiszemeljem mai áldozatomat.Meg is találtam.Egy szőke fiú viszonylag izmos és helyes.Egy másik fiúval ült egy asztalnál és nagyban vihorásztak majd odamentem hozzájuk.
-Sziasztok.Remélem nem zavarok de új vagyok és kéne egy kis segítség.- mondtam kedvesen hízelegve mire a 2 fiú elmosolyodott.
-Persze Jhon vállaja csak nekem mennem kell.- mondta pont az akit kiválasztottam és elment.Nem baj megteszi ez is.
-Akkor mit szeretnél tudni?- kérdezte majd megfogtam a karját és vonszolni kezdtem.Melőtt kimentem volna egy pillantást vetettem Damon-re aki féltékenyen nézett rám.Elvittem a fiút jó messze majd egy sarokban megállítottam és a falnak vágtam.Vámpírsebességgel előttem teremtem és elkezdtem szívni a vérét.
-Bravó.- jött hátulról a hang taps kíséretében.
-Mit akarsz Damon?- kérdeztem véres szájjal és még vámpír képemmel.
-Téged.- mondta és vámpírsebességgel előttem termett.
-Tudod ez nem így megy.- mondtam.
-Nem régen nem így ment.Most így megy.- mondta mosolyogva.- Amúgy is mit vársz tiszte vér a szád.Melyik vámpír nem akarná lenyalni onnan?- mondta gúnyos félmosollyal.
-Az olyanok akik tudnak uralkodni magukon.- mondtam majd hátrébb léptem.
-Te sem tudsz ha csak így a Grill-ből mindenki szeme láttára kihozol egy fiút akit később elfogyasztasz.Te leszel az első számú gyanúsított a Seriff előtt.- mondta.
-Már egy ideje benne vagyok a szakmában.Szerinted csináltam volna ezt ha tudom milyen következményekkel jár?- mondtam mosolyogva majd elsétáltam.
-Ma lesz egy bál.- kiáltotta utánam Damon amitől megálltam.
-Mi van vele?- kérdeztem hátra fordulva.
-Majd ott találkozunk szivi.- mondta majd vámpírsebességgel elszaladt.Elképesztő milyen nagyképű lett az évek során.Nem tudom elhinni hogy lett abból a szerelmemért mindent megteszek fiúból egy bármelyik csajért mindent megteszek fickó.Ha ilyen lett volna akkor biztos elbúcsúzhatott volna tőlem.Útközben csörgött a telefonom gyorsan felkaptam és Melissa beszélt vihorászva.
-Gyere megyünk vásárolni.Itt állok valami Flower Clothes nevű ruhabolt előtt.Gyere ide.- mondta majd letettem.Amilyen gyorsan csak tudtam megkerestem a boltot amit meg is találtam.
-Na végre azt hittem már sose érsz ide na gyere keresgéljünk.- mondta majd a karomnál fogva bevonszolt a boltba.Én rögtön kiszúrtam egy piros gyönyörű szép estélyi ruhát amit azonnal megvettem.Melissa egy kicsit tovább kutatott de ő is hamar megtalálta a neki illő ruhát.Mikor kifizettük hazamentünk kisminkeltük magunkat megcsináltuk a hajunkat és indultunk is.A legutolsó bál amin voltam 1864-ben volt.Akkor ismerkedtem meg Damon-nel.Lehet ezért is lesz egy kicsit kellemetlen a dolog.Mikor bementünk mindenki minket nézett jobban mondva engem-Hát igen nekem is tetszett a ruha amit választottam.Az ajtóban a polgármester fogadott minket.
-Jó napot!Önök az új lakosok.- mondta mosolyogva a nő.
-Igen Elena Gilbert vagyok ő pedig Melissa Munroe.- mutattam a mellettem álló Melissa-ra.
-Gilbert?A Gilbert-ek valamilyen ágon rokonaink.Örülök hogy megismerhetem önöket.-mondta majd beljebb mentünk.Rengeteg embert volt a teremben.Alig lehetett látni valamit.Melissa rögötn a pezsgős pulthoz ment.
-Á-á!Melissa ha most lerészegedsz mindenki rólunk fog beszélni.És én azt nem akarom.- mondtam.
-Rendi csak egy kis pohárral.Azzal még te is fogsz.- mondta mosolyogva majd elengedtem a karját.Mikor elment észrevettem hogy Damon nagyon bámul majd közelebb jön hozzám.
-Valaki ma nagyon csinos.- mondta mosolyogva.
-Tudom nem kell hízelegni.
-Nem te hanem valaki.- mondta mosolyogva.
-Mit szólnál ha most leöntenélek pezsgővel?- mondtam undok arccal.
-Te mit szólnál egy tánchoz?- kérdezte mosolyogva.
-Majd ha meghalsz szivi.- mondtam majd hátat fordítottam neki de ő megfordított és csak pár milire volt egymástól a szánk.Egyszer csak elkezdett táncolni.
-Mondtam hogy nem táncolok.
-De akkor most mit csinálsz?- kérdezte mosolyogva.- Miért vagy Melissa-val?- kérdezte.
-Kiderültek dolgok.- mondtam majd ő értetlenül nézett rám.Húztam egyet a számon és elkezdtem mondani.-Emlékszel mikor az istálló előtt voltunk ő pedig odajött?
-Ó igen azt a napot nem lehet elfelejteni.-mondta mosolyogva amitől én is elmosolyodtam.
-Szóval azért lepődött meg azon hogy Gilbert vagyok mert ő is az.A szüleim házasságán kívül született eltitkolt lányok szóval a nővérem.
-Wow hát ez...nem is tudom ....nem semmi.- mondta mosolyogva majd megpörgetett.Ekkor egy barna hajú rám egy kicsit hasonlító lány jelent meg.
-Damon beszélnünk kell.- mondta majd Damonn aggódva nézett rá.
-Mi az?- kérdezte.
-Baj van.- mondta a csaj.
-Bocsi most mennem kell.- mondta a szemembe nézve majd elment.Nem tudom ki ez a csaj de ha Damon-re pályázik letépem a fejét.Gyorsan megkerestem Melissa-t akit hol máshol ha nem a pezsgős pultnál találtam.
-Gyere Melissa.- mondtam neki.- beszélnünk kell.
-Miért?Történt valami?
-Igen egy csaj szóval gyere.- mondtam majd hallásomra hivatkozva követtem Damon-ékat.Egy elhagyatott helyre értünk ahol ott volt Stefan is de a többit nem ismertem.Klaus-ról beszéltek hogy itt van és a csajt akarja akiről megtudtam hogy Elena-nak hívják.Egy kicsit NAGYON meglepett hogy úgy hívják mint engem.Mert lehet akkor Damon rajta vigasztalódott.Majd elindultak valamerre és mi elbújtunk.
-Nem értem Klaus rendes miért akarja a csajt?- kérdezte Melissa.Igen Klaus-t már ismerjük.Több mint 5 évig éltünk nála miután elköltöztünk pedig tartottuk a kapcsolatot és találkoztunk itt-ott.Nem értem miért kéne neki a csaj de ha ezzel lemászik Damon-ról akkor viheti.Kint úgy néztek egymásra mint két szerelmespár.
-Meg kell találnunk.- mondtam Melissa-nak majd beindultunk a terembe ahol pont szembe ütköztünk vele.
-Hölgyeim.Milyen csinosak ma.Rég találkoztunk.- mondta majd kezet csókolt nekünk.
-Igen régen.- mondta Melissa aki szinte a nyakába ugrott.
-Mit kerestek itt Mystic Falls-ban?- kérdezte mosolyogva.
-Hiányzott.- mondtam mosolyogva majd mögöttünk megpillantottam Damon-t ahogy nagyon figyel minket.
-Meghívhatlak titeket egy italra?- kérdezte mosolyogva amire mi igent mondtunk.Persze Melissa mi mást mondana.Melissa és Klaus karöltve mentek én pedig csak úgy mellettük.Damon nagyon figyelt engem és én is őt.Próbáltam valamit kivenni a tekintetéből de csak annyi jött le hogy érdekli valyon mi közöm van nekem Klaus-hoz.
-És meséljetek hol laktok?- kérdezte még mindig azzal a Klaus-os mosolyával.
-A régi Gilbert-házban.- mondtam.
-Ó az közel van a mi villánkhoz.Ha van kedvetek néha nézzetek át.- mondta majd lehúzta a pezsgőt és újért nyúlt.- Látom nagy figyel téged Damon Salavtore drágám mesélj.- mondta Klaus rám nézve.
-Mit meséljek?Nem is engem hanem téged néz.- mondtam majd Klaus elindult felé.Bevallom egy kicsit megijedtem.Épp ezért én is követtem őt.
-Mit bámulsz vámpír?- mondta Klaus a szemébe nézve.
-Mi közöd van neked Elena-hoz?- mondta Damon.
-Van közös múltunk.- mondta mosolyogva amitől Damon kérdően rám nézett.
-Klaus.- mondtam hogy figyelmeztessem ne hazudjon.
-Mi van én csak az igazat mondom.- mondta mosolyogva majd megragadta a nyakánál Damon-t amitől én megijedtem.
-Ne Klaus ne bántsd.- mondtam majd fogta lerakta és egy jó nagyot belerúgott.
-Látom több van köztetek mint némi szemkontaktus.Elena drága nem tudod ki a te nagy hős szerelmesed.- mondta majd elment.Úgy álltam ott mint egy szobor egyrészt mindenki minket bámult másrészt nem tudtam mit csináljak Damon-nel.Boruljak le hozzá és öleljem meg vagy várjam meg míg magától feláll.Inkább megvártam majd jó mélyen a szemembe nézett.
-Nem kellett volna megvédened.- mondta dühösen mintha haragudna azért amiért megvédetem.
-Most már ez is baj?- kérdeztem.
-Gyere hazaviszlek.- mondta majd megragadta a kezemet.
-Nem kell.- mondtam de ő csak húzott maga után.Majd beültetett a kocsiba és hazavitt.Vámíprsebességgel a kocsi másék ajtajához sietett kinyitotta nekem és kihúzott belőle.Kinyitotta az ajtót ami forcsa módon nyitv volt majd felvitt a szobámba és rögtön lecsókolt.
-Damon...- mondtam a csókjai közben.- Ne várj Damon!Ezt miért csinálod?- kérdeztem a szemébe nézve majd aranyosan ő is belenézett az enyémbe.
-Mert szeretlek.- mondta majd folytatta tovább és elkezdte kicipzározni a ruhámat addig míg mind a kettenmeztelenek nem lettünk és lehüppedtünk az ágyra......
 Elena Gilbert ruhája



Melissa ruhája  















Elena Sommers rihája                                                                                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése