Kedvenceim ;)

2012. április 3., kedd

3.fejezet Visszatérés

Szijasztok itt van az új fejezet remélem tetszik majd.
Puxy: Bííía


Elena


Rengeteget  változott Mystic Falls azóta hogy elhagytam.Már szinte semmi sem marad meg a régi énjéből.Furcsa is így itt lenni.Melissa a régi Gilbert-házhoz fordult.Itt semmi sem változott még a ház sem.Csodálom hogy enni idő után nem bontották le.Lassan kinyitottam az ajtót és minden ugyanúgy volt mint amikor utoljára jártam itt.Csodáltam is hisz a szüleim és Jeremy még egy ideig itt lakhattak.
-Itt semmi sem változott szó szerint.- mondtam Melissa-ra nézve aki ugyanolyan meglepettséggel nézett körül.
-Itt valami nem stimmel.- mondta.
-Ezt hogy érted?- kérdeztem csodálkozva.
-Gondolom még éltek itt egy ideig a szüleid.Akkor miért van minden ugyanúgy?- kérdezte rám nézve.- Nézd!.- mondta és a kezébe vette azt a levelet amit 146 éve tettem le szüleim éjjeliszekrényére.- Még ki sincs bontva.- mondta és a levelet a kezembe nyomta.
-De ez hogy lehet?- kérdeztem értetlenül.
-Nem tudom de valami itt nem stimmel.- mondta komoly arccal.
-Figyelj az első hetet vagy lehet hónapot azzal töltsük hogy felújítjuk ezt a házat és berendezkedünk.Utána minden után utána nézünk.
-Rendben.- mondta és elkezdte tárcsázni a szokásos berendezési szakértőnket.Billy már nagyon sok éve segít nekünk a költözködésbe.Vámpír szóval neki nem furcsa ha látja hogy nem öregedünk.
-Nos körülbelül 2 óra mire ideér.Addig csináljunk valamit.- mondta Melissa majd felkapta a táskáját és kimentünk.Egy Grill nevű helyre mentünk ami régen nem volt ott.Mikor bementünk rengeteg ember nyüzsgött sok pincér és pultos.Még élő zenekar is volt.Odamentünk a púlthoz rendeltünk inni.A psas kért személyi igazolványt de egy kis igézéssel megoldottuk.


Damon


Mai napom is ugyanolyan unalmas.Az öcsikém megint falja barátnőjét szó szerint.Nem tudom ki lehet az a hülye aki vért ad a szerelmének azért hogy jobb legyen?Ezzel csak megint rászoktatja.
Lementem a nappaliba töltöttem magamnak egy pohár wisky-t és boldogan elkortyolgattam.Örömöm hamar elszállt mikor az öcsém és barátnője Elena bejött.Igen Elena-nak hívják.Ez egy kicsit nekem fura de nincs a csajban semmi extra.Igaz ha néha meghallom a nevét ő jut az eszembe de nagyjából túltettem magam rajta.
-Damon megkérhetnélek valamire?- kérdezte kedvesen az én nyálas öcsikém.
-Persze tesó elvégre ki tartozik kinek?- kérdeztem.Mindenki tudja hogy Stefan tett azzá ami most vagyok és ezért tartozik nekem csak nem tudom hogy.
-Damon fejezd be.- mondta egy kicsit megemelve a hangján.
-Mi az nálad csak nem vér?- kérdeztem majd vámpírsebességgel előtte termettem és kikaptam a kezéből majd elhúztam.- Fúj basszus ez bambi vér.- mondtam majd kiköptem.- Csak visszaszokni próbál valaki?- mondtam gúnyos mosollyal megkoronázva.
-A lényegre térnék ha megengeded.- mondta komoly arccal.Bár neki mikor nem az.
-Hallgatlak.- mondtam majd ránéztem.
-Van egy kis dolgom mára.Nem leszek itthon Elena-t pedig féltem Klaus-tól.Itt lesz ma szóval tartsd szem előtt.- mondta a szemembe nézve.
-Nagyon jól elszórakozunk majd.- mondtam Elena-ra nézve majd kacsintottam egyet.
-Damon.- mondta Elena.
-Mi az már viccelni sem lehet?- kérdeztem mosolyogva majd újabb pohár wisky-t töltöttem magamnak.
-Én elmentem.És Damon ezt ne vedd viccnek.- mondta mókus faló öcsikém és elszéled.
-Nos gyere Elena.- mondtam majd az ajtó felé vettem az irányt.
-Mégis hova?- kérdezte aggódva.
-A Grill-be.Ric már vár.- mondtam majd kimentem.és Elena is követett.Beültünk a kocsiba és a Grill-be vettük az irányt.


Elena


-Na gyere menjünk haza fáradt vagyok.- mondtam a részeg Melissa-nak aki elég furán flörtötlt a pultos sráccal.- Melissa gyere már.- mondtam majd a kezénél fogva húztam.
-Hey állj.- mondta majd mosolyogva rám nézett.
-Ne Melissa!Kérlek menjünk már.- mondtam mire ő mosolygott.
-Szerzünk neked egy pasit.- mondta mosolyogva.
-Jó de mi lenne ha kint szereznénk?- mondtam majd az ajtó felé nyúltam.Ki akartam nyitni az ajtót de valaki beelőzött.Valaki olyan akiről álmomban nem gondoltam volna hogy ott áll.
- Mi a....? - kérdezte Melissa és mintha egy kicsit kijózanodott volna.- Ez komoly? Damon Salavtore vagy csak egy mostani hasonmás?- kérdezte Melissa.Hangjában azért lehetett hallani hogy ivott.Majd egy kicsit eldőlt.
-Basszus Melissa.- mondtam majd visszább húztam.Nem szóltam semmit csak kimentem.
-Most mi van nem szerzünk neked pasit?- kérdezte nevetve.


Damon


Nem hittem a szememnek.Ő állt előttem.Ő akit annyira szerettem hogy apámat is feláldoztam érte.
-Honnan ismerted azt a két csajt?- kérdezte Elena.
-Sehonnan.- mondtam majd beljebb mentem.Elena leült a pulthoz majd én is.- Kint hagytam a pénztárcámat mindjárt jövök.- mondtam majd kimentem.Kint Elena még mindig a részeg Melissa-val bajlódott
-Melissa ha nem fejezed be kitekerem a nyakad.- mondta jó hangosan.- Melissa.Istenem ezt nem hiszem el.- mondta mikor Melissa vámpírsebességgel eltűnt.Majd lassan közeledni kezdtem hozzás gyorsan mögé kerültem.
-Helló.- mondtam mire ő riadtan megfordult.
-Damon.- mondta remegő hangon.
-A mészárló visszatért.- mondtam gúnyosan.
-Mit mondtál?- kérdezte lepődötten.
-Ugyan már azt hiszed nem tudom ki ölt meg engem meg apámat.- mondtam.
-Most ezért jöttél hogy ezt elmond?- kérdezte komoly arccal.De én erre semmit sem mondtam csak álltam ott komoly arccal.- Na jó hát akkor szia.- mondta majd a kocsijához indult.De én gyorsan előtte termettem.
-Miért jöttél vissza?- kérdeztem a szemébe nézve amit megbántam mert rögtön gyengévé tett.
-Nem tudom.Csak... úgy visszajöttem.- mondta.
-Nem hiszem el.- mondtam mélyen a szemébe nézve.
-Miért mit hiszel?Azért mert ez a hely rád emlékeztet mert amióta "meghaltál" nem szerettem mást.Azért mert azóta is rád gondolok?- mondta majd becsapta a kocsi ajtót  és elment.Én csak dermedten álltam ott és néztem a semmibe.Nagyon fájt újra látni mert nem tagadon még én is szeretem.És amikor ele voltam mindig boldog voltam.Amióta nincs csak futó kapcsolataim voltak vagy kihasználtak.Ő voltaz gyetlen aki tiszta szívéből szeretett.De eltűnt most pedig visszatért és ez számomra kellemes érzés.Valahogy vissza kell szereznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése