Kedvenceim ;)

2012. május 28., hétfő

Helló

Szijjasztok biztos ki vagytok rám akadva amiért már több mint egy hónapja nincs új fejezet.Sajnos teljesen elment az ihlet.Nem tudok mit írni főleg TVD-vel.Egy kicsit most kiuntam a sorozatból.Nem nem utáltam meg csak már annyira hú de nagyon nem rajongok érte.Most másért rajongok nagyon.Gondoltam arra hogy ezt a blogot folytatom azzal de nem biztos hogy mindenkinek tetszene meg már amúgy is van 3 azzal kapcsolatos blogom.Még van 2 ok amiért nem tudok frisselni: 1; Iskola!Mindenki tudja hogy jön az év vége én pedig most vagyok 7-es ami azt jelenti hogy az év végi jegyem beleszámít a felvételimbe. 2;Sok blogom van!Most így a végén rájöttem hogy hülyeség volt egyszerre ennyi blogba belekezdeni.Sok helyre már régen tettem frisst és sajnálom.De ha meg bezárom sokan megharagudnak rám ezért nem tudom eldönteni mi legyen ezzel a bloggal.Kiteszek oldalra 2 szavazást ezzel kapcsolatban és majd ahhoz viszonyítva döntök.Még egyszer bocsánat!
Puxy: Bíía

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése